pondělí 4. srpna 2014

Pulci v půlci

Pulci v půlci prázdnin.                                                                                                      
                                                                                   Milan Brož v půlce prázdnin 2014

O prázdninách tak asi v půlce,
na cestě troje potkal jsem pulce…
i říká mi ten jeden pulc, 
že velkou má prý chuť na sulc.

Ukazuju - tudy tudy milí pulci
nejrychlejc‘ se dostanete k sulci,
jo - přímo tudy milý pulče
dobéřeš se svého sulce,
a byť vývojově teprv v půlce,
zavdejte si pořádnýho sulce! 

Po chvíli pak - sněda velký sulec, 
poděkoval velmi mi ten hlavní pulec,
a vývojem i prázdninami v druhé půlce
v žaludku z nich každý kus ze sulce, 
se na cestě loučíme, já i milí pulci,
kráčeje již každý na své cesty půlci.



2 komentáře:

  1. Nějak se Vám rozštelovaly řádky...viděl bych to takhle:

    O prázdninách tak asi v půlce,
    na cestě troje potkal jsem pulce…
    i říká mi ten jeden pulc,
    že velkou má prý chuť na sulc.

    Ukazuju - tudy tudy milí pulci
    nejrychlejc‘ se dostanete k sulci,
    jo - přímo tudy milý pulče
    dobéřeš se svého sulce,
    a byť vývojově teprv v půlce,
    zavdejte si pořádnýho sulce!

    Po chvíli pak - sněda velký sulec,
    poděkoval velmi mi ten hlavní pulec,
    a vývojem i prázdninami v druhé půlce
    v žaludku z nich každý kus ze sulce,
    se na cestě loučíme, já i milí pulci,
    kráčeje již každý na své cesty půlci.

    OdpovědětVymazat

Místo pro Váš názor