úterý 8. března 2016

Cizí Jablonec a lidské zlo

Je mi cizí rytíř Rüdiger, je mi cizí, když mé město nechce podpořit Tibet a leze do řiti Číně. Je mi cizí nadávat a smát se někomu jen proto, že nemluví jako já, že je černý a snad i méně inteligentní. Hnusí se mi, když mi někdo neříká pravdu, tahá za nos a zneužívá peněz jiných. Chce se mi vrhnout, když vidím tlustá samolibá břicha, jak se bojí, aby sociálně slabí (bez břich) neměli na dávkách snad moc. Je mi cizí být negativní. A tak se těším z růže k MDŽ, kterou mi dal člověk, který mi ještě před 14 dny říkal, že mě už nechce nikdy vidět. Děkuji. Tu krásnou květinu věnuji symbolicky Tibeťanům a všem, kteří bojují s lidským zlem (či se snaží před ním prchnout).

jo
Růže pro Tibet a pro ty, kteří jsou zasaženi lidským zlem

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor