pondělí 27. října 2014

Sázka - minipovídka Milana Brože

Tak co? … se tady v koutku tak straníte? … sotva jsem vás v tom davu našel, je ten bufík tady v divadle ňákej malej, že jo!
Víte…
„Tak vám musím poděkovat, že jste nám tak mistrně svítil.“
Víte … já se vám musím přiznat k tomu…
Ty efekty … perfektně načasovaný … timing se tomu dneska říká, že jo … i to nasvícení!
Víte … já se vám musím přiznat k tomu … a omluvit se vám…
Dáme si tady … pojďte … pivo, víno … je všeho dost … a zadarmo, přátelé zabodovali.
Víte … já se vám musím přiznat k tomu … a omluvit se vám… že jsem prohrál
? ? ?
Víte … já se vám musím přiznat k tomu … a omluvit se vám … že jsem prohrál … my jsme se se zvukařem vsadili …
Tak na zdraví!
… kolik přijde lidí…
? ? ?
… a já prohrál, že málo...



Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor