úterý 8. září 2015

Návštěva

Z toho se to nesmí pít!
Ne, nesmí, musíte si koupit malou!


A dáš mi napít?
Jo!
Tak mi nalej!
Z týhle se to nesmí!
Proč jí nenaleješ?
Až z té malé!

Musím si skočit na záchod!
Tak to chvíli vydrž, než půjdem!
Proč?
Prej je to zdravý to chvíli držet.

Už jsi mi nalila?
Né, babi ...až z tý malý!
A naleješ mi?
Hned, jen co donese tu malou...a potřebuju na malou!

Budu muset jet, ještě skočím pro ty ubrousky.
Aby se mohla utřít, až se napije?
Né, chtěj to nahoře, že jsou lepší, než ty suchý!

Já musím na ten záchod!

Už jsi mně nalila?

Jdeš pro ty ubrousky se mnu?

Jakou chcete tu flašku...

na malou!


Už musím … tak chcete pomoct ji nahoru odvést?


                                                                         září 15'   Milan Brož

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor