čtvrtek 2. dubna 2015

Radost z vyexpedování rychnovské antilopy obří

Obří antilopa byla v podzimních měsících k vidění v továrním areálu bývalého ZEZu v Rychnově u Jablonce n. N. Jezdívám sem pracovně, již před několika lety jsem si v zadním traktu areálu povšiml několika prazvláštních nerezových „oblud“.
„To je rozložená obří antilopa,“ jsem se dozvěděl od jednoho zrovna dvůr křižujícího místního. Na můj tázavý pohled „?“ mi odpovědí bylo zamrmlání, že „snad nějaká zoologická, někde v ‚Arabsku‘ si to objednala, ale pak to nechtěli.“ Informaci jsme přijal a tak to bylo roky.

Dvakrát, třikrát v týdnu sem vedou mé cesty … a najednou, hned několik desítek metrů za vjezdovou branou … koukám koukám: „No jasně, to je ona!!!“  a přede …, no … spíše nade mnou se tyčí tato již sestavená obluda. Mám radost a hned fotím… „Tak přeci ji nezhotovili k ničemu!“ si v duchu říkám a přeji jí: „Šťastnou cestu, antilopo!“

Za několik dnů zmizela, kam vedly její obří kroky, jsem se nedozvěděl, ale dobrý pocit ve mně zůstal.

MW
Antilopa obří plechová ještě v Rychnově u Jablonce nad Nisou. Foto: MW

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor