středa 17. září 2014

Doga

Tak jsem ji dala do kufru a jela.
Kam... Do kufru?
Neee, na kliniku!
Aha, a co doktor?
Nic.
Jak ses k tomu vůbec dostala?
Ále... známá potřebovala pohlídat...
Co jí bylo?
... tak jsem se k ní nastěhovala, známe se leta, bere mě, má tam všechno pro ni zařízený.
Co jí bylo?
Nic.
Aha, … a do kufru?
Auto nemám, při její váze, skoro padesát kilo, doktor ji chtěl vidět ... pěkně jsem se nadřela, ale v metru...
Co jí bylo?
Nic, jela na dovolenou … no … a pak...
V tom kufru???
Neee ... chcípla...
? ? ?
... a zbytek už víš.
? ? ?
… v metru mi pomoh' takovej sympatickej mladík a…
Jó … a co  z toho bylo?
Nic, když jsem mu na jeho dotaz, co to táhnu, řekla „elektroniku“, tak mi na Florenci na přestupu zmizel.
I s kufrem?
Jo.
I s ní?…
No…
… s kámoškou???
Né … s tou dogou!

(mb)
Nejen dogy to mívají mnohdy s lidmi těžké... (jo) Foto je ze stránek dogous.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor