čtvrtek 27. srpna 2015

Tak kolik, devadesát, nebo sto? Nebo víc?

Ilustrační foto
Tak to tam bylo zas. Stovka. Dnes za Libercem práce na silnici, omezení rychlosti na 100 km v hodině. Na silnici směr Bílý Kostel, Děčín, kde je povoleno pouze 90 km v hodině.

S radostí jsem tuto dopravní značku respektovala. Vždyť těch devadesát tam shledávám stejně naprosto nevhodných a zbytečně brzdících, když se tam dá jet v pohodě 150. Už jsem si připravovala řeč, kdyby mě náhodou policie zastavila, že jedu moc rychle: "Ale vždyť tam bylo omezení rychlosti na 100 kvůli práci na silnici, takže jinak se přece může víc..."

Tohle omezení na 100 km jsem zde neviděla poprvé. Jezdím tudy téměř denně a vždy mě to pobaví a zároveň následně taky rozhorlí, když slyším, že tam pak někoho pokutovali za to, že jel moc rychle (rozuměj: jel sto).

(jo)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor