Vádémékum pro úkrácení času ve frontě.
– desatero pro dlouhé chvíle frontového čekání
– desatero pro dlouhé chvíle frontového čekání
Předvánoční čas, advent. Ale místo zklidnění, ztišení,
naslouchání vlastní duši, povětšinou děs a běs – úklidy, dárky, co
k jídlu, koho pozvat a kam pojedeme my, nákupní blázinec ve všech
„superultraobrkrámech“, ten váš nevyjímaje … a ty fronty!!! ... no hrůza. A právě
pro vás, aby vám čekání ve frontových liniích lépe uteklo, k vytvoření
dobré atmosféry a nálady nejen vaší, ale i ostatních frontových spolubojovníků,
ke kladnému prožitku i z tak stupidního konání, jako je dlení ve frontě
před kasou „supeerultraobrkrámu“, připravili jsme pro vás, po několikaletém
výzkumu a ověřování výsledků v praxi, malé „Vadémékum“ pro vaše frontové
linie, takové jakési desatero, byť to
naše má bodů hned patnáct, chování se ve frontě a zpestření si tamního
pobytu. Budete-li se ho držet, po
nedlouhé době zajisté dosáhnete dobrých a radostných výsledků, takže se zcela
určitě dostanete do souladu s naším míněním … totiž, že čekání ve frontě
nemusí být žádná nuda, ale právě naopak, může být radostným a obohacujícím
prožitkem, a to nejen pro vás.
Návod na chování se ve frontě u kasy
- Při vyndávání na pás nedávejte „oddělítko“ mezi nákupem před vámi a nákupem vaším.
- Zboží vyrovnávejte na pás do dlouhého hada vynoucího se po celé délce pásu.
- Nevažte vážený tovar (zeleninu, ovoce), nechte to zjistit až pokladní.
- V momentě, kdy jste na řadě, zaběhněte si pro další položku.
- Vyrovnávat začněte až na zcela volný pás.
- Vyvolejte drobnou nehodu – protržení pytlíku s moukou, cukrem apod., popřípadě rozbití a rozlití láhve – nejlépe se sirupem.
- Je-li fronta příliš těsná, obraťte se na nejtěsnější kontakt se slovy: „Paní/pane, Vy mne balíte?“
- Jde-li o osobu téhož pohlaví, otázka zní: „Pane/paní, Vy máte homosexuální sklony?“
- Při placení starším druhem karty dělejte, že si nepamatujete PIN.
- Po namarkování hledejte peněženku a pak pro ni vyběhněte do auta.
- Těsně před placením si klestěte cestu zpět pro zakoupení tašky, která je na začátku pokladního pultu.
- Těsně před placením vašeho nákupu rozeřvěte (například štípnutím) malé dítě, nemáte-li vlastní, efekt dostatečně funguje i při použití nevlastního, cizího.
- Po zaplacení si chvíli pročítejte účtenku a vzápětí ji reklamujte pro jakousi nesprávnost. I když revize chybu neodhalí, účelu bylo dosaženo.
- Přiběhne k vám pes, co se venku utrhl z vodítka. Toto lépe nacvičit ve dvojici, pes ani nemusí být váš, ale musí přiběhnout za vámi. Mluvíme o psu, nikoliv o psíku, kde nedochází k dostatečnému efektu.
- Zavolejte vedoucího a podejte si jakoukoliv stížnost.
Teď už vám nic v cestě za „Zážitkovými frontami“ nestojí,
vrhněte se proto do jejich víru bez zbytečného odkládání, teď, hned, ještě dnes
… vždyť „superultraobrkrámů“ je jak naseto a v jejich útrobách těch
krásných front. Pro zesílení zážitku vybírejte podvečery před víkendy či ještě
lépe přede dny svátečními, nejbližšího termínu jsou vhodné právě letošní
Vánoce.
Takže teď už jen – „Hurá do fronty!“
Žádné komentáře:
Okomentovat
Místo pro Váš názor