neděle 29. října 2017

Stát na desateru

Interesse Jablonec... Nikdo nemá moc zájem jsem něco psát, že? Já bych měla, ale chybí mi na to čas... Ale dnes je tomu jinak! Díky nástupu zimního času, ho mám o hodinu víc! Tak co rychle napsat? No to nejdůležitější!
Byly volby a tak jsem jela do mé Nové Vsi, abych vhodila svůj hlas do urny. Ještě cestou jsem poslouchala v radiu tu úplně poslední předvolební debatu, stále jsem nebyla rozhodnutá. STAN nebo KDU? Nakonec jsem zůstala věrná křesťanské straně, neb si myslím, že pro dobrou budoucnost musí stát stát na desateru. Letos jsem rozvažovala, i když léta před tím jsem tuto stranu bez pochyb podporovala. Ale letos jsem učinila v zemi našeho souseda příšernou zkušenost se sestrou KDU, a to CDU. Tato strana pravděpodobně ve jménu udržení moci přistoupila na pro mě nehoráznou a do nebe volající věc. Povolila sňatky stejných pohlaví a co víc, uzákonila pro ně právo na adopci dětí! Nekřesťanské. Kde zůstalo právo dítěte na otce a matku?
Takže mě toto rozhodnutí uvedlo na pochybnost, zda křesťanské strany vůbec něco o Božím zákonu vědí. Ale pak jsem se rozhodla české zástupkyni věřit. Zde jde přece o víru ... nebo o přesvědčení?
(jo)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Místo pro Váš názor